Isnin, Mac 07, 2011

YNWA

Selain aku kena marah dengan seseorang sebab malam tadi mamai masa tengah bertelefon.
Sorry ' u ' sebab ' i ' memang mamai betui malam tadi.Ini betul ikhlas ni.


Bagi aku yang lain pada pagi isnin, 07 bulan Mac ni adalah benda yang tenang,tak payah nak pikir banyak pasal benda lain.Itu semua boleh tolak simpan tepi,kecuali perkara yang pertama kat atas ini.Ehem..ehem.

Unicorn pun boleh rileks jer kuar lepak kat tepi alamanda putrajaya pagi tadi, Pelangi pulak keluar 14 warna sebelum subuh lagi dengan Hatter pun tenang jer minum teh ais sambil makan roti canai telur kat Ali bistro presint 15 pagi tadi.

tengok ! betapa indah cerianya putrajaya pagi ni. 
  

Gambar rembat dari sokernet  , sokernet rembat dari mana..tu terpulang pada depa.ekekeke



ps:/ Senyum Tak Perlu Kata Apa-Apa ( kata- kata orang kat fesbuk


5 ulasan:

saya_arief berkata...

aku sokong liverpool 125% semalam..
t'baik lah liverpool.
:D

Peri PiA berkata...

happynya org tu

Cik Aien berkata...

uhuk2.. sesungguhnya fan MU hilang mood bkerja disebabkan kesilpn permainan smlm.. choooi :p

ahmadhaikal berkata...

aku pelik, asal MU asik kalah aje dengan liverpool. haha..

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

...........................