Jumaat, Disember 10, 2010

Modem Streamyx




Layanan khas yang aku kasi kat modem streamyx aku.Satu kipas aku pacak kasi betul-betul angin kena tepat pada modem untuk kasi sejuk.

Sekali sekala kena lah jaga modem kita dengan baik.

Modem ni nak kena jaga dengan baik,pasal takut dia jahanam masa tengah chat kat fesbuk dengan makwe.

Kalo dalam bab fesbuk ni,kita kena tegas dengan diri sendiri,tak boleh bersikap acuh tak acuh.Orang melayu kalo tak ada fesbuk,memang bukan true melayu.

Kalo ada fesbuk,boleh buat aksi 'tag' gambar.Pasal tu lah dekat wall penuh dengan sampah 'tag'.Lepas tu boleh juga kalo nak tampal kat wall, video hebat tentang makwe yang lebih gersang pada KLCC berbanding pakwenya.

Pandai tak cukup ilmu nak nyusah kan orang lain.



ye dak?


14 ulasan:

Hami Asraff هامي أشرف ™ berkata...

Hahaha. Pendekatan yang berhemah!

nizamsani berkata...

kena pakai kipas yang boleh sembur air macam kat kedai mamak tu.baru cukup sejuk.

maiMOONyet berkata...

ko kena kasi modern tu pakai air con baru puas ati ^^

smashlee berkata...

kipas tu tundukkk je kt modem. makin ari, makin dekat hehe

gadisBunga berkata...

ape kate ko taruk dalam fridge mende alah tu?

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

kipas tu berhabuk. sila cuci.



tu je kot saye nampak. sekian.

nina suhaina berkata...

haha..lolly sayangg..samalah. kita pon nampak menda sama. haha..

Kazaztan Team berkata...

sampai gitu sekali layanan ye

ciput berkata...

giler style.nak buat juga ah cmtu kat modem

Miss Lemon berkata...

huhu dasat tol!

eelobor berkata...

hehehe...kelas A punya layanan.

Adha berkata...

balut plastik air batu jek hehe...;P

Peri PiA berkata...

i need aircond plz, ;P

Tanpa Nama berkata...

J'ai créé un nouvel utilisateur, ouvre Firefox, et il n'y a que les signets par défaut. Il ya une fonction "Importer", mais il ne propose que d'importer des signets d'Internet Explorer. Est-il possible de copier / importation entre les utilisateurs sur la même machine?.