Isnin, Disember 13, 2010

Cokelat Dewasa



- ehsan dari google -


Kompim Cokelat macam nie tak lepas Lembaga Penapisan Filem untuk dimakan di Malaysia.
Kalo nak di klasifikasikan kan pun mungkin akan jadi Cokelat 18PL.
Budak bawah umur Wajib kena haram memakannya.Tiada Kompromi !

Itu belum kira kalo dibuat sebagai salah satu dari dulang hantaran kawin. 

Mantap !

kah kah kah kah.
*ps/: awak..saya rasa nak masukkan ini lah dalam dulang ke 7 tu untuk kita nanti..amacam?




18 ulasan:

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

macam _____________________________ sila isi sendiri.

maiMOONyet berkata...

phewww! cokelat tu tamak. sekali 3 meh. muahahahahahahahaha!




























* cis! mata inesen aku dah tercemar. no!

LORD ZARA 札拉 berkata...

Lucah seh!

Ha ha ha ha~

Peri PiA berkata...

erk!

Miss Lemon berkata...

ohh?
*terkelu jari nak menaip
huhu

gadisBunga berkata...

vodo.

Hami Asraff هامي أشرف ™ berkata...

Twin, kenapa mempamerkan kelucahan di sini?!

sebelas berkata...

@Hami Asraff هامي أشرف ™

err sorry twins :D

eelobor berkata...

mantap kalau di buat hantaran kawen....kopem...kopem kena ngn bakal pak mertua

NuR 'aQiLaH berkata...

mcm x sampai hati je nak makan cokolat ni -_-"

nina suhaina berkata...

aku rasa nak buang je lau dapat coklat macam ni. hoho..

Liliyuli berkata...

giler porno punya coklat..heh!

rossoneri berkata...

ohhhhhhhhhhhhhhhhh censored!

virulent lolita tan benihime berkata...

omg

nenao berkata...

aper ke peliknyer coklat. ada orang nk makan ker?

delarocha berkata...

kena kawen tiga baru leh buat camni!!! keh keh keh

Nurulbadiah Lai berkata...

dpt coklet mcm ni..konfum stim hahaha..

NAJ HEBAT berkata...

oh maigod. lu nak bg si lolipop hantaran ini kah?

pengsan mak mentua.

takpa.

gua tetamu. biar gua makan.

haha