Khamis, Oktober 14, 2010

Hero Hikayat Melayu

Kadang-kadang aku rasa macam nak jadi badang.
Hero hikayat melayu tu.

Tapi aku tak nak jadi badang yang agak sombong,bila jumpa makwe.
Sibuk duk rungsingkan pasal tali jerat dia.
Apa barang macam tu,baik usha makwe lah.

Lagi best dari usha tali jerat..

Kalo aku jadi badang, aku rasa aku tak nak cekik Jin kat dalam sungai untuk ambik muntah.
Kalo nak jadi kuat,aku teguk aje muntah yang aku dah simpan dalam botol kat pondok aku tu.

Takat nenek kebayan tu,senang-senang aja aku campak ke luar tingkap.

ehh....

* * * * * * * * * *

Tiba-tiba aku  dengar diana denielle duk nyayikan lagu penyembuh rindu untuk aku.

♫♫♪♫  Adakah kau berada di sana..Ku dapat rasa kehadiranmu..Walau hanya di dalam kalbu..Ku merindumu selalu..Pelik juga tapi ku pun rasa..Bagai kau berdiri disisiku..Terkenangkan waktu ketika..Berdampingan bersama-sama ♪♫

Wow...memang true betullah hero hikayat melayu ni.


7 ulasan:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

aku suka jadi sekarang ..aku tak tengok certa tu dah tentu bilangannya tak cukup satu... aku lagi hero

Lizzie Yasmin berkata...

badang jugak pndai main rambut ala2 iklan shampoo.. hehehehe

Kazaztan Team berkata...

kenapa badang...kenapa tak hang tuah ke, malim deman ke...si tanggang ke...badang pengotor...

merahitujambu berkata...

perasan...ni masuk dlm dunia magika ke??

Liliyuli berkata...

lebih baik jadi permaisuri di kayangan...

ieQa sWetLuv berkata...

badang?? x de ke superhero lain yg lebih menarik?? huk3 ;p


siyes nk tgk citer tu tp x de can lg wawawa

paan berkata...

makan muntah utk jadi kuat ? xsanggup . bek jadi hang tuah ker..hero melayu gak. hehe

Entri terbaru -> Tag Blogwalking 2010 dari Sue