Ahad, Oktober 10, 2010

Benda Pelik


sapa tahu apa nama panggilan buah ini?

aku dan cik sayang dah berhari-hari duk bertegaq akan nama buah ini.
keputusannya masih lagi seri.

sapa yang tahu tu mintak tolong kasi buah fikiran sikit kat kami.

tapi kalo tolong tu kene ikhlas lah.baru lah true namanya.

17 ulasan:

Lizzie Yasmin berkata...

nie bukan buah asam ke?? yg org buat asam jawa tue..

hakimu90 berkata...

tu mmg asam jawa...

alisha berkata...

tu buah asam jawa la .

paan berkata...

nak nyibuk jugak...

tu buah asam la.

ken berkata...

macam kacang =)

smashlee berkata...

skali tgk pn tau asam jawa..

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

celagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

HAHAHAHAHAHA!!!

merahitujambu berkata...

itu pon leh jadi isu ke..hahahaha

g0m0k9enDek berkata...

tu bukan asam jawa ker?

Maizatul Akma berkata...

bila balik kelantan mesti tak tinggal beli buah ni. celagi namanye :)

z berkata...

asam jowo la bhai..

L.O.V.E hUnTeR berkata...

asam jawaler...kui kui

MyZone~theUn4given berkata...

buah durian nih!!

Cik Bulat berkata...

ASAM JAWA :p

naj hebat malas nak masuk berkata...

yg pasti bukan tahi. kan?

yg pasti bukan gamat. kan?

yg pasti bukan siput hilang cengkerang. kan?


yg pasti kau dah tau jawapan kan?

gile. dgn awek pasal bende kecik lg nak gadoh. cheh.

tgk aku. gadoh ngan kayu balak. isu: bulan jatuh ke riba. lu nak riba gua ke, nak riba bulan?

Ann berkata...

ak pgil buah asam

Syarifah Nornazrah Al Yahya berkata...

buah asam jawa