Khamis, September 23, 2010

khidmat pengiklanan


Taktik pengiklanan mencari pelanggan abab ke-20.

amat stail kan.

* * * * * * * * 
Kalo nak cari pelanggan pun,rilek-rilek lah brader.Jangan sampai ke cermin kereta orang pun boleh menjadi papan iklan yang tidak berlesen.Flyer ini aku dah terbawak kat wiper kereta aku dari Putrajaya sampai ke Keramat.
Kalo lah ditakdirkan hujan,tak ke berlaku kecacatan pada prestasi cermin kereta aku.

Habis tunggang langgang reputasi aku kat depan awek yang jaga Tol Sungai Besi.
Itu belum kira lagi dengan awek yang pura-pura stailo yang naik motor ego.

Nak buat macam mana,nasib aku lelaki,kalo aku ni pompuan aku rase kebarangkalian tinggi jugak bunga rose dan surat cinta akan diselitkan kat wiper aku.
Biasalah,itu lak namanya pesen mengorat zaman sekarang.

Tapi tak apa lah,Bisness punya pasal.Asal boleh sangkut,kita sangkut aje.Orang yang kena sangkut tue marah ke tidak,itu belakang kira.


ye dak?..

15 ulasan:

g0m0k9enDek berkata...

ok. style. kalo jumper sila kirim salam!

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

NgeHehehehe.


Cian lu.



























skian =P

kAziShA berkata...

sabar je la..hikhik..

ieQa sWetLuv berkata...

teknik org nak cr makan, macam2 cara dia bikin hoho..

Sylarius berkata...

Al-Rajhi bank kasi iklan cenggini je? Macam gaya-gaya Along punya iklan je, gaya iklan Master Sami Judi pun ada gak.

-HanaMichi- berkata...

Ok le tu..skali pandang mcm surat sman je

violetless berkata...

aku nak suh nash selit bunga la..hahaha..

merahitujambu berkata...

ekekeke..chaiiitt..perasan

Liliyuli berkata...

asbo namanya tu..kehkehkeh

Anna Boleyn berkata...

huhu biasa lah..nak berniaga punya pasal.. :)

ika berkata...

iklan ohh iklan . :D

Ann berkata...

igt saman jugak...gementar kalo tgk dari jauh

hamzah ian berkata...

pergh.. apa tunggu lg.. keh keh keh..

noor afzan berkata...

huiitt...
ahaha..
takpe la bro.
dah cara dia iklan camtu.
kok tak mahu buleh campak aje.
haha~

sumpit berkata...

terima seadanyer...hehehehe tak pun ko jon la ikan dia tu

JEMPUT MELAWAT
LATIHAN MENYUMPIT