Rabu, Jun 30, 2010

entry ke 30 tuk bulan ini

Ini adalah entry aku ke 30 untuk bulan ini.Aku tak sangka pulak yang menulis belog ini pun perlukan stamina dan sokongan kasih sayang yang amat tinggi.

Nampak gaya bulan depan aku kena berusaha untuk hasilkan 50 entry pulak untuk kekalkan prestasi berbelog aku.

Amacam?

Agak-agak gaya macam aku boleh tak berjaya untuk hasilkan 50 entry ni?

Korang kasi lah sikit sokongan moral kat aku.Jangan tahu asyik nak hantar pisang kat masjid je.

15 ulasan:

Eciz berkata...

erk. saya punya da 69. lalalala~ peh.cntik angka tu. KAHKAH

aina berkata...

berkat sokongan moral saya, semoga anda berjaya hahaaha :P

CikLilyPutih berkata...

kagumlah. bila masa update blog ek? all the best tau!

DaHLia berkata...

hoh kira banyak la tu wehh :)
truskan usaha :)

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

CAITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT.

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

buktikaaaaaaaaan !

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

tauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Tanpa Nama berkata...

ni je entry nye..?

maisyara Pot! Pot! berkata...

erkkkk? sokongan moral? hehehe...

maisyara Pot! Pot! berkata...

aku tak cukup moral, macam mana nak kasi sokongan moral? :P

NuR 'aQiLaH berkata...

taniah2 huhu
itu yg mampu di ucap kan ;p

Kazaztan Team berkata...

30 tu dah ok la tu...kiranya satu hari satu entri...cun dahhhh

Tanpa Nama berkata...

30 entry utk umur yg hampir 3siries... ok la tuh, teruskan usaha

Affan Ruslan berkata...

haha. waklu.bro, follow ko

.fadzmie.met. berkata...

peehhh! syabas bhai!
hehehe. salam ziarah. ;D