Sabtu, Mei 08, 2010

kahwin season 2

Semua dalam gambar ni dah separuh yang bernikah atau berkahwin.
bulan 5 dengan 6 ni season 2 kenduri kawin budak-budak dalam gambar nie.Kahwin kat sini maksudnya bukan main kahwin-kahwin budak-budak bawah pokok.

Ini kahwin serius.

Aku tengah duk fikir nak kasi stokin apa lak kali ni,dulu dah kasi perisa strawberry,pastu dah kasi perisa pisang,pastu perisa tembikai.Mungkin kali nie perisa cokelat lak kot.

Ishh kalo kepala pedajal orang nie memang tak habis makan kalo fikir ni.

tas 26/5
ad 5/6
amyzan 26/6
farid 10/10

'ko bila pulak?'....

perhhh!! nasib baik aku dah prepare selit pisau potong ayam kat belakang seluar aku.

Susah jugak nak berprasangka baik kalo orang tanya soklan macam tue.

22 ulasan:

h a n i e berkata...

soklan gaya gitu...jwpn dia mmg mintak siku perut..

:P

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

nash tera ada tak dalam pic tu ?


*sedang mencari nash*

::cdot the dot:: berkata...

yg pling sedap adalah perisa asli....meowwwwwwwww...

Jard The Great berkata...

itu soalan common.. patutnya tahu jawab camna.. ehehe

FatinSyahirah berkata...

tiba-tiba rasa macam nak kawin. erkkk

princeduyong berkata...

kahwin kalau dah sampai tahap wajib...kalau belum sampai tahap lagi...puasa la dulu...

ardinihumaira berkata...

hehoheho... dni nak kawen besok... sila percaya sebab dni tipuuuu ;p

rObin@ayuE berkata...

bila nak kawen??tny lagi sekali..lallalaa~=p

perondajaketbiru74 berkata...

rugi kalau tk kawin bro....wakakka

aduka berkata...

ko bila plak?
kehkehkeh..
=P

vidadarisakura berkata...

so ko bila?


ulang soalan.haha

iqbalsyarie berkata...

Wah....bunyi mcm tak lama lg je nak kawin.hehehe

Aisyah Ibrahim berkata...

nk tny jugak:

hang bila lagi? ;p

taufiq helios berkata...

haha...'stokinn' kann

_ekspedisi lawatan balas_

cikgadis berkata...

meh a kawin beramai2~
ececeh! :p

miss hav0c berkata...

hahaha haruk biruk pikuk bile org tnye soalan pembunuh begitu..elok sediakan tasbih siap2..beristighfar

FaMouS berkata...

ulang semula: encik bila pulak? ;)

FaMouS berkata...

ulang semula: encik bila pulak? ;)

Sylarius berkata...

Laa.. Budak PUO rupanya ko ek. Patutla macam kenal. Hehe

J. Love berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
J. Love berkata...

waktu kawan aku kahwin tahun lepas, aku belikan dia vibrator dan strawberry-flavoured gel.

she thanked me for it. sembilan bulan lepas tu dpt anak sorang


so that's my suggestion. stokin tu murah sangat la brader. :D

Anne Boleyn berkata...

dak PUO ke. batch berapa. n amek course pe?