Khamis, April 22, 2010

Dokumen Rasulullah


20 trilion pembantu erk..
Ade berapa banyak parti politik dalam pembantu ko tu, parti pembangkang dengan parti pemerintah ada tak?

Aku ni bukan budak aliran agama,aku tak pernah pergi sekolah agama rakyat atau belajar di sekolah menengah agama kerajaan atau swasta.Ajaran agama yang aku belajar sejak kecil tidak lah terlalu rendah atau tidak jugak terlalu tinggi,tengah-tengah aje.Aku pun bukan kaki selalu lepak tengok halaqah atau forum perdana hal ehwal islam kat televisyen.Aku nakal jugak kekadang tapi aku tak ada lah sampai nak buat benda bertentangan dengan apa yang ada dalam Al-Quran.

Kalo ko tipu orang dengan MLM pun lagi bagus lah lagi stail.Tapi kenapa pasal agama islam kita ni ko nak mainkan.Tak cukup ke dengan kes rasul melayu yang stylo sebelum ni,or ayah pin-pong yang sangkut kat awan.

Apa motif and halu tuju ni erk.
ke nak jadi  mufti Malaysia  kalo ko berjaya.

19 ulasan:

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

Sabar bang sabar.


kejap2 nak g bace pasal artikel neh.

Mak Su berkata...

lain bebeno konsepnyer :(

Kamariah berkata...

Assalamualaikum.. Terima kasih sudi jengok blog ma yang tak seindahnya itu.

* mEsSy * berkata...

ape la nak jadik..

@__@

M!Er4N berkata...

mcm2 la ..apa la nk jd ngan manusia skrg ni..

Nurika Jianie berkata...

erk . ini macam punya orang pon ada ka . donia donia Y_Y

Sylarius berkata...

Boleh main request-request pembantu pulak ek. Bertrillion-trillion lak tu. Kepala hotak dia. Gua syak ada kabel yang touching kat dalam kepala dia tu.

natsumiDyla berkata...

huh. makin lama makin banyak org mcm ni. =_="

.sweet-ants. berkata...

dunia akhir zaman..nk kiamat dah...

Cheno berkata...

hemm dunia dah nak kiamat, macam nilah jadinya......astagfirullahhalazim!
patut sula pki garpu je org macamni.

BeaN MorENo berkata...

hoho...dah teruk dah diorang ni...

Hazzy Ishak berkata...

kat mana baca ni...

fatin adnan berkata...

ish2
zaman yang semakin pelik

fiza berkata...

Ish...dah tak betul agaknya org nih, ker nak cari publisiti murahan.

syikinshuhaimi berkata...

mcm2 skrg ni...tanda-tanda kiamat..huhu

unlisted_one berkata...

isk...seram betul.

nolyumar berkata...

orang yang sebaq ajaran sesat ni kalau xdak orang nak ikot x jadi keja jugak. Masalahnya ramai pengikut2. itu yang pelik 2, benda jelas2 nampak kepesonganya pon nak ikot jugak .adey laa...

Fathi Adha berkata...

Nabi tgglkan dokumen yg bernama al-Quran dan Hadis kpd semua ummat nya...

barangkali dia dpt dokumen dari Rasul Melayu....agaknya lah..

iqbalsyarie berkata...

haha..ape punya budus la...bukankah Quran dan hadis tu dokumen..tak cukup lagi agaknya..huhu..sedih