Selasa, Julai 12, 2011

Syarikat Bas Paling Power

Kat Putrajaya ni,syarikat bas paling power adalah Nadi Putra.
Aku budget setiap hari untung setiap bas busuk-busuk dapat RM5.

Dengan untung RM5 tu,Nadi Putra ni setiap tahun beli bas pesen baru.
Main scene Putrajaya,pesen bas kenalah kasi 'up' sikit.
Kalo sama dengan bas mini Kajang,mana nak taruk muka warga Putrajaya ni.

Paling baru aku nampak siap ada design bunga lagi kat dinding bas.

kemain !!

7 ulasan:

nizamsani berkata...

bunga raya ke, bunga melur?

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

eleh.

myMOONyet berkata...

sebenarnya aku dah lama tak naik bas. rindu lak :P

gadisBunga berkata...

aku pun dah lama gila tak naik bas. huhuhu~

Mira R. berkata...

yezaa, kan? tapi yang baru ni ada yang lebih pendek sikit kn..? huhu

Cik Aien berkata...

pengguna tetap bas :)

Cik Aien berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.