Isnin, April 25, 2011

Minum Air Masak Dan Serangga Lipas

Mulai hari ini,Nampak gaya aku kena bawak air masak sendiri dari rumah.Selalu aku tergantung harap dekat mesin water dispenser di pejabat.

Pagi pergi angkat 1 liter air masak.Petang pun angkat 1 liter jugak air masak kat situ.Gigih nya aku pergi ambik air.Ini semua pasal nak kasi air urine yang keluar dari aku nanti berkaler putih lah ni.

kah kah kah kah

Sesekali, aku rasa dah macam brader yang tengah berusaha nak dapatkan nombor telefon makwe pun ada jugak dengan water dispenser ni.
Nasib baik water dispenser tu sikit lagi tak boleh buat capucino atau milo.

Rugi.

************

Pagi ni bila aku nak buat aktiviti biasa kat water dispenser.Tiba-tiba member aku sound dengan nada tegas dari belakang.

"Woi..ade lipas dohh dalam mesin tu!! pasal tu lah ramai orang tak ambik air dari situ"


Aku ternganga dengan mulut terbukak sambil karate mesin dispenser tu sampai jadi abu...
Faking!!!!!!! 3 tahun aku duk ulang buat kerja bodoh ni.

10 ulasan:

merahitujambu berkata...

wakakah...ops..tergelak lebih..lipas buat perasa...kekeke

Peri PiA berkata...

erkkk!!alamak kena cek ni dispenser kat opis i


mane bukti menda alah tu dah jd abu?

Nurul berkata...

bawak galon air sendiri gi opis.. tak yah angkut byk2 kali... hihihi

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


YERK.

cik azeya berkata...

ahaha, lipas tu penambah perasa lah wei. kau kena faham,

zulaikha berkata...

ish..3 tahun tu. lamanya~~

takziah la ye.

Cik Aien berkata...

Nikmat 3 tahun!

RIDZWAN MOHAMED HUSSIN berkata...

rase ape?

farhana berkata...

Mesti sedap kan?! haha

Melda Mohd berkata...

Lipas tapis. Hebat. Kui kui kui~