Khamis, November 04, 2010

Kerja Paling Susah



Sejak akhir-akhir ini, jiwa lelaki aku ada terdetik nak cari 'maid'. Bukan terdetik saje, sampai kadang-kadang paper pun boleh dikira menjadi sahabat baik aku, ini semata-mata nak baca ruangan iklan kat dalam paper.Itu belum kira lagi mimpi aku dapat setiap malam jumaat. Cuma belum sampai tahap je lagi nak upah konsultan imej untuk nasihat aku.


Kerja rumah ni kalo kita tunggu besok,besok tak akan jadi.Kalo tunggu minggu depan,minggu depan pun mungkin tak akan jadi.Kalo tunggu bulan depan,haram jadah memang tak akan menjadi langsung.


Bila sampai masa mencari spender kaler merah dalam timbunan kain untuk dipakai ke pejabat pun memakan masa hampir 1 jam.


Jiwa jantan maskulin aku memang tercabar habis.

Cilaka kan !



17 ulasan:

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

macamlah takde spender lain.


HEK ELEHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.

fairus berkata...

Spender Superman.. Warna Merah..

sebelas berkata...

@miss lolly a.k.a luvfareda

sepender keramat okey..baru lak tu...bau kedai lagi :D

L.O.V.E hUnTeR berkata...

spender.. spender..spender lelong lelong

ardinihumaira berkata...

spender baby ado. nak? hakhak

g0m0k9enDek berkata...

ko sebok nak yg merah2 pesal? mana2 yg ada tu sauk jer lah.... apo pon tak bleh r ko nih! hahaha

Sylarius berkata...

Merah yang macam mana tu? Merah mak ngah ek?

nice.

haha =p

gadisBunga berkata...

spender sape? :p

Epul Azimi berkata...

HEI BIG SPENDER.

beli baru.

ataicha berkata...

cari pasangan hidup la bro..
baru terjaga semua tu..

tapi cari yang rajin.. cari malsa..
cam sama gak jadinya...

ahaks..

nina berkata...

lain kali beli la manyak2 spender merah tu. huahuahua..

hentakbelipat berkata...

nasib baik lu jmpe..buatnye lu bedal xpakai g pejabat jgk..mau belengas satu hari

fndrocka berkata...

Maid skrg demand mcm2 woo

miss nafira(myeryn) berkata...

hoho..ni kalo ada maid pon maid lari ni..
bos wat prngai pgi2 mntk cari spender merah..hahaha

mye berkata...

hahaha...
kawin jela..hehehe

Tanpa Nama berkata...

tak bacin ke sepender merah itu? muahahahahaha xDDDD


* maimOon a.k.a mai pot! pot! (malas nak sign in)

Encik Psychopath berkata...

cari maid korea. comform tak kua rumah.