Ahad, Julai 04, 2010

Gaya Seorang Juara


Malas nak taip banyak.Team aku dah masuk separuh akhir ni.
kompim lepas nie jumpa belanda kat final.Germany tu kita kire menang dengan mudah lah.tak payah nak pikir banyak sangat.
Aku malas nak riak lebih sangat pasal dapat kalahkan germany.

Tapi rasa rugi pulak kat paraguay.

Pasal awek nie dah siap janji nak lari bogel kalo paraguay menang world cup.
Aku pulak dah siap booking tiket MAS ke paraguay.
Kredit card dah sampai tahap limit pun aku tenyeh lagi pasal nak beli tiket kapal terbang,

Biasalah,nak ambik seat depan punya pasal...

5 ulasan:

::cdot the dot:: berkata...

aku doa ko selamat pergi selamat kembali..

Unknown berkata...

hahaha.. cetsss!

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

aik ari tu dah komen ?

nape xde ?



oke tu je nak komen.



waka waka eh eh.

merahitujambu berkata...

caya lah...

NAJ HEBAT berkata...

alorh..

apsal lu letak gambar wa..

malu bhai..

wa tgh nganga tuh.. lu ambik la bila wa tgh pakai suci sopan sikit ke ape..

jatuh saham wa...

kata pompuan berlurah V itu..

ok.. wa lalu sini..

wa seorang gadis yang suka melepak kat mamak sambil usha si mamak tibai tosei..