Jumaat, April 02, 2010

rasa muntah

Mula dari hujung bulan 3 lagi aku rasa aku ni dah tak betul agaknya.Sekarang baru aku betul rasa apa yang aku tak nak rasa selama ini.Rupanya susah jugak nak memahami benda ini kalo kita tak paham macam mana ia bergerak,maksud aku start dari dia mula bangun pagi sampailah dia tido,time dia buang air besar dengan air kencing tu belum kira lagi,nasib baik iman aku kuat lagi.Kalo tidak memang dah kena siram dengan air kopi benda ni.

Pasal nak mengadapkan benda ini lah sampai aku lupa semua benda yang berlaku kat tepi kiri kanan atas dan bawah meja aku.Fesbuk lak dah macam tak ada apa pulak yang nak sembang pasal kusyuk sangat duk pikir nak ajar benda ini berjalan dengan sendiri.Sampai kan kawan aku pun dah tegur yang aku dah serabai pakai baju pergi pejabat sekarang.Mana idaknya pasal dalam kepala otak aku ini sekarang duk pikir pasal benda itu je sekarang.Betul lah orang kata,kalo dah feeling tu memang akan terbawak merata-rata.Sampai ke buang air besar pun leh pikir lagi.

.RAKYAT DIDAHULUKAN PENCAPAIAN DIUTAMAKAN .


sistem ini telah dibukak untuk permohonan

************************************************

cukup dua tahun aku nak mintak tukar untuk diri aku sendiri pulak.FullSTop.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sabarlah wahai insan~

Sesungguhnya pekerjaan ini sangat besar ganjaran pahalanya~


wassalam.



LL.

suFiah Y berkata...

Salam.
eg tukar..hurmmm cm slalu tgk bnde ni...huuu
owh u teacher yeh?