Isnin, April 12, 2010

Buang Baby


Bodoh punya manusia,kalo bayi manusia ini ko senang buang dalam tong sampah, macam tu je macam ko buang perut ikan ek.Baik ko berdoa pada ALLAH supaya ko diubah menjadi haiwan berkaki empat daripada menjadi haiwan berkaki dua yang mekap seperti manusia.Setahu aku haiwan berkaki empat pun tak akan buat seperti apa yang ko buat.
Aku cuba ingat  balik sepanjang aku belajar 6 tahun kat sekolah rendah lepas itu sambung 5 tahun kat sekolah menengah,cikgu aku tak pernah ajar benda ini semua.Silibus KBSM dan KBSR pun tak ader masuk mana-mana subjek bab cara membuang bayi manusia dalam tong sampah.Kalo ada pun mungkin masa tu aku dapat mc hospital kerajaan, tak pergi sekolah pasal demam panas.

Lahnat!

kasi kat aku je biar aku jaga kalo betul ko tak nak.

9 ulasan:

abcmilo berkata...

ngape ehh diorg tega-teganya ninggalin bayi itu ke longgokkan sampah??? apa mereka tidak punya hati perasaan??? -aku terkesima :(

sebelas berkata...

manusia bodoh..itulah mereka! boddohhhhh............

Aini berkata...

tak cukup selori aku rasa kalo aku nak maki mak bapak budak ni.. Sangat #$%^&*. Dah sedap, hasil kesedapan korang buang macam ni. Geram sungguh!

fidde berkata...

kesian sgt....

racYnc berkata...

slm...

yup!!mereka budus!!!

Azrul Hisham berkata...

kesian baby tu... :(

mimi berkata...

dunia dh semakin tua....zaman serba maju manusia kembali dgn cara dulu kala purba...mengapa..???

desbliss berkata...

naseb baek anak aku, aku buang lam toilet jea. :-)

tp whoever did that mmg siyes tk de hati perut la, aku yg tgk nie pon pelik..kalah binatang kot.

* mEsSy * berkata...

diorng tuh y patot dihumban lam tang sampah.. kn3..

:(