Isnin, Februari 01, 2010

Isnin Selasa Rabu Khamis Jumaat Sabtu Ahad

Bestkan kalo bekerja pada hari isnin sampai jumaat.Biler hari jumaat ke hati manyak senang,bangun pagi manyak gumbira berbanding hari isnin sampai khamis.pasal ape?
pasal besok sabtu maka cuti tak payah pergi kerja dan tak payah bangun awal.tak payah kena gosok baju kemeja semat semat.


opis aku yang dah sebulan tak tumb ibu jari kedatangan kerja

hari sabtu dan ahad buleh hangout dengan kekawan lepas tension pasal kerja dari isnin sampai jumaat tu.Lepak-lepak sambil usha barang macam kasut ke baju ke seluar ke dan kalo kesempatan usha awek yang jual tue sekali.hehehe!

awek pasaraya

hari cuti tue lah time nak bermesra dengan kekawan yang ader,yang dah lame terpisah selama 5 hari tue.boleh lah bertukar-tukar pendapat,bertukar-tukar kutuk mengutuk sesama sendiri,berpikir nak lepak old town mana pulak lepas dah puas lepak old town kat rampai dan kalo bernasib baik boleh jumpe cik gades.itu pun kalo cik gades sudi nak jumpa,kalo tidak kena tunggu que lagi lah jawabnya.Cik gades,jangan jual mahal sangat,kesian saya nak membeli tau.

lepas tue biler hari ahad pulak mula lah raser tak best bile dipikirkan yang besok hari isnin then kena masuk kerja balik.kena bangun awal,kena rebut parking kereta kat opis,kena masuk meting,kena ngadap kerja yang banyak.adehh letih letih!


Oke aku ngaku yang sebenarnya aku tengah MC lagi sekarang.Kalo ikutkan besok adalah hari ke 30 aku MC yang membawa maksud dah sebulan aku MC.Hanya Tuhan sahaja yang tahu perasaan aku ni macam mana bile dah terlalu lama MC ni.Apa yang diatas tue semua benda yang aku rindu nak buat selama aku bercuti selama sebulan ni.kalo korang kata ape kes rindu nak kerja pulak.org dah kasi MC tue layan aje lah.

Haaah nie jawapannya,cuba korang pulak yang dapatkan MC selama sebulan biar korang lak yang rasa ape yang aku rase nie.ketika time MC yang agak lama ini aku rasa setiap hari adalah sama,bagi aku tak ade hari isnin,selasa,rabu,khamis,jumaat,sabtu dan ahad.Pasal apa? pasal semua hari tu aktiviti aku sama sahaja,sejak dari aku bangun pagi sampai ler aku lelap mata semula.Duduk buat benda sama sahaja,maklum lah pasal tak ade benda nak buat kan.

Maklumlah aku nie MC..................


p/s : aku bukan seorang yang gile bekerja..tetapi hanya manikam yang mengenal jauhari!


aku rindu nak balik kerja

*************************************************

3 ulasan:

violetless berkata...

huhuhuhuhu...cuti boring..tak cuti pon boring kan?sabo jela..

Misshy Innz berkata...

lame nye MC
;p

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

taper2.

nanti tak payah pikir lagi nak abeskan sisa2 cuti tahunan camane kan ?

cuti puas2 eh ? lalalalalala buwerks ~