Jumaat, Februari 19, 2010

aku tak pandai biler petik gitar

Satu aje kemahiran dalam dunia ini yang aku idamkan nak dapat iaitu kemahiran petik gitar.Aku ade belajar jugak dulu dari kawan aku,tapi tangan aku ini keras sangat dah macam batu bile masa nak goreng sesebuah lagu.Itu pasal bile bunyi lagu aku cinta padamu dah bertukar jadi ke lagu dondang sayang.Hati mana yang tak hancur.

Apa yang best main gitar ni erk? bagi aku main gitar ni kekadang dapat rilek kan fikiran dan badan kita samada lepas kerja ke atau tengah tension ke atau apabila pinangan aku pada salah sorang anak dara mak senah ditolak.

kalo time sekolah dulu sapa pandai main gitar nie kirenya power lah,kompim nama dia akan terukir kat semua meja awek cun kat dalam sekolah aku,lagi satu meja mamat yang terer main gitar ni pun kompim akan ader surat berantai atas lapik meja dia yang ajak berkenalan ler,ajak bercouple ler ajak kuar makan kantin same ler ajak jalan pergi kelas sama-sama le.

kadang aku tertanya kenapa lah budak nama shungha jung ni power sangat bile petik gitar?aku sangat jelous dengan ko wahai budak kecik dari korea selatan,Kalo dulu masa kecik aku dapat pendedahan macam ko dapat kan best.

shungha Jung


Kompim aku sekarang dah famous dalam utube macam mana ko famous,
Kompim aku pun dapat sponsor gitar dari lakewood macam ko dapat sekarang,
Kompim sekarang aku tengah travel dunia pasal ramai orang invite aku buat show,
Kompim awek-awek yang tak pandang aku masa sekolah dulu duk add aku kat mukabuku.


kira ko sekarang idola aku lah pasal ko seorang budak lagi.kalo ko bukan budak kompim aku buat tak tahu je.Nampak gaya aku kena rajin pergi CM tuntut ilmu dengan buskers kat sana.

5 ulasan:

zool berkata...

Samala aku pun tak pandai..
tapi try gak belajo.. dpt 1-2 lagu jadilah

Mr.J berkata...

aku teringin nak beljar gitar, tapi tak penah pandai2.

Salam ceria ,
www.pengeRindu.com

mknace unlimited berkata...

aku pun tangan keras jugak..
manusia ni memang ada yang dilahirkan berbakat..
born to be kata mat saleh

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

shaye sedang mencari2 lelaki yg petik gitar di hadapan shaye pastu nyanyikan lagu SEMUA TENTANG KITA by PETERPAN ohhhhhh syiokksnya :D

miss nafira(myeryn) berkata...

heheh..dulu time skola rendah ada sorg mamat konon2 nk tunjuk terer main gitar dpn aku.last2..haha..x mnjadi lgsg..
all the best dgn cobaan strusnye utk memikat ati anak mak senah..hehe