Sabtu, Januari 23, 2010

ngidam kamoo

kata orang kalo tido tak lena,mandi tak basah,makan tak kenyang memang sah orang tue dah angau tengah bercinta.Tapi aku pulak bukan cam tue,aku lak pakai dah puas,tekan dah busan,jelous dah tahap gaban kat kawan aku.So apekah penyakit yang aku alami nie plak?

dah berbulan aku merindui mu,geram nak pegang kamoo.
dah lama dah ngidam kan ko.tapi ko nie mahal sangat ler.
dah lame dah nak gune ko.tapi apa yang aku pakai sekarang nie tak mampu nak buat lah.
dah lame dah geram kat ko.tapi aku tak jumpe lagi yang sesuai kat aku ler.
dah lama aku kena perli pasal gune ko melalui kawan aku.cilaka punya kawan..hak hak hak.





Now celcom tengah buat sale nie.hati nie dah geram nak pergi serbu blue cube.mungkin kah akan bertemu jodoh disana nanti.

2 ulasan:

miss lolly berkata...

yolahhh orang kayoooo cam kamoooo boleh beli bile2 masa jerp :D


yg miskinnnn cam kiter ni leh pakai 3315 je tu pom orang bagi. buwerk =D


sila baca dengan nada kasihan dgn harapan dapatlah satu bb dari kamoo =D

sebelas berkata...

ML

waduh ayat kamoosangat menusuk sanubari saya..biler lok saya nie kaya? tp tima kasih atas doa kamoo..aminn!

eh eh..hset kamoo pn bukan baru ke?grrrr di citu