Sabtu, Januari 02, 2010

01012010

Pagi nie bile bangun aku ingat nak pergi KL lepak kat banglo budak-budak kat keramat.Lepas tu nampak lak kawan aku bernama Fatkhi kat YM,So buzz lah dia!.even aku tahu dia pakai blackberry,so dia boleh online kat mana saje,ok fine about that!aku sangat jelous dia pakai blackberry.sembang punya sembang,dia kasi tahu dia kat kampung,adoiiii!terus busan hidup aku ari nie.sapa aku nak lepak ari nie.baru terpikir nak g 1utama ke midvalley ke klcc ke ari nie. or paling cikai lepak Old Town pun jadi ler.Nak harapkan budak lain,ramai yang dah ader family,nak kena bawak gak family depa jalan kat alamanda ke taman warisan ke mines ke or paling busyuk kat jj cheras selatan ke.

pastu dengar lak 'dia' sms aku kate nak kuar g jejalan kat kl,dan oleh kerana aku nie tak cukup syarat lagi,so tidak dibenarkan join 'dia' kuar.huuhh~ terkena lagi saya.bile ler agaknya saye nie nak lepas syarat tue erk.terpikir.

so oleh kerana busan yang amat pada hari nie.aku pun surf lah gsc punya website,usha movie mane yang best.Ingat nak tengok avatar,tapi WTF dari ari tue lagi movie nie asyik penuh je kene booking.marah disitu pasal aku nak booking satu seat je,bukan nak booking 8 seat!apa daaaa...Last skali periksa usah punya usha tengok seat citer
Cirque du Freak: The Vampire's Assistant ader satu seat yang aku suke kosong.apa lagi sebat ler!,citer dia best lah..aku cadang korang pergi tengok,kompim puas hati!!ya saya ngaku saya memang selalu tengok movie sesorang je,kalo orang lain mesti kata aku nie tak best langsung,tak stail,macam haram,ntah hapa-hapa,ko nie takde kawan ke? dan macam-macam lagi ler.Habis nak buat cam ne,dah tak der orang aku nak bawak pergi sama.kalo ader kompim aku dah ajak dah ler! korang ingat best ke tengok movie sorang,eh bukan.tgk movie mesti ler ramia dalam panggung tue kan..hahaha.tak maksud aku pergi tengok movie sesorang.jawapannya haram tak best dowhhh!

So nak buat cam ne,dengan tengok wayang tue ler dapat habis kan hari bosan aku pada 01.01.2009.paling kurang aku kuar wayang tue rime dh dekat kul 7.ooam.kire oke ler tue,paling kurang pastu malam dan aku buleh tido terus,tak yah nak pikir pasal kebosanan aku nie.so kiranya hari nie dah habis,besok cm mana pulak erk?

a'hhh aku sangat bosan!




2 ulasan:

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

MIAHHAHHAHAHAHHA :P

bila rr mao cukup syarat tu eh ? hikhik :P

yaaaaaaaaa ! shaye pom bosan 1/1 tu. tapi boshannnn ke ?

ngee.

NomborSebelas berkata...

tipuuu,kamo bergumbire di hari itu! wek wek