Rabu, Februari 17, 2010

kena sign saman



apa lagi yang nak dikatakan kalo dah kena saman masa ops sikap tahun baru cina?



bukan polis ini tapi polis trafik yang saman aku

RM 300 wajib bayar dan tak buleh kompromi lagi.Kalo pergi mahkamah pun tuan hakim paling kurang akan kasi diskaun dalam RM 50 aje,itu insp Azhar kawan baik aku kat poly yang cerita.

Adeh!!! saman sign pertama dalam hidup aku sebagai pemandu.Kalo saman ekor tue dh banyak ler aku dapat,NO HAL punya!

So ader sesapa nak tubuh tabung nak bantu aku?kesian kat aku kan..

kena start menabung duit dalam peti ais ler macam ni dan jangan bukak topik saman kalo nak lepak dengan aku pasal aku sensetip bab tu sekarang.


p/s: Insp Azhar punya muka masuk buletin utama malam tadi pasal kes dadah kat kulim bandar baru...

1 ulasan:

-HanaMichi- berkata...

aisehmen bro...rugi...kalo lu tmbah sket, da leh dpt gadjet baru...ehe..xpe...pengajaran...