Rabu, Februari 17, 2010

bile dah lama tinggal

Pasal aku dah lama cuti sakit dan banyak sangat berbaring depan astro kat kampung halaman so semua koding aku dah lupa,database mana nak sentuh untuk dapat data pun aku dah lupa.hari ini pulak semua budak team aku amek cuti raya cina mengalahkan orang cina beraya,biasalah melayu.


tapi apa nak buat,aku dah cuti dekat sebulan sebelum ni.kasi peluang lah kat depa pulak.Tengah hari tadi pasal bosan takder job sangat,aku calling kawan lame kat opis lama ajak pergi lunch.Sasaran kami 'Saba' kat cyberjaya,so sapa yang duduk kat area putrajaya dengan cyberjaya kalo tak tahu 'saba' kat mana? memang korang rugi dalam kehidupan korang kat putrajaya dengan cyberjaya.Bestt woo makan nasi arab kat sini!!


Oke, kamal dengan nash kalo ko baca entry aku ni,aku tahu ler korang selalu lepak kat 'saba' keramat!so jangan nak komen lebeh lak lepas ni kat entry aku.hehehe


klik untuk lihat lebih jelas

balik opis dalam kul 3 nampak lak email dari bos suh kaber jap kerja kawan aku yang cuti lame tu.Aku terpinga kejap,nak tanya tapi rasa macam dah paham.duduk fikir kejap ape maksud bos aku ini dalam 15 minit.

Oke, aku paham dia nak ape! tapi macam mana nak mula? setahu aku data yang dia nak nie kena pakai data lama.

Ohh ya!! senang je nak settle.Tarik data baru dari server testing kat server kat tingkap 3 lepas itu pakai data itu untuk buat testing kat server local kat komputer aku.Bukak command prompt pasal nak tarik data dari server bawah then....


ape nie?

dammit ler.
apa yang aku taip ni?
nape tak leh masuk?
salah password ke?
eh betul ke aku taip macam ni?
semacam je command aku taip nie.....


tengok jam kul 5 petang dah.hati dah takde mood pasal tak ada orang nak rujuk.

oke fine kerja ini bos nak kena submit pada 19hb nie.so BESOK lah aku settle kan.hati tak tenang and otak tengah blur lagi pasal baru masuk opis hari ni.

senang cerita aku tutup ie,bukak mozila taip kat url http://forum.lowyat.net layan cari blackberry murah kalo ader orang nak jual.



p/s:orang kerajaan bukan malas oke!

1 ulasan:

komeng berkata...

senang je tuh...