Khamis, September 08, 2011

Naik Badan.

Cuti raya tahun ni aku ambik lebih sikit dari budak-budak lain.Raya tak ada banyak mana pun, saja aku nak ambik rasa raya tu lebih kasi padat sikit.Lepak depan tv sambil silang kaki kiri atas kaki kanan kat kampung memang rasa dia lain macam sikit.Maklumlah makan serta minum terjaga.


Tapi dugaan lepas raya ni memang celaka hebat betul.


"ehh..apasal badan ko makin gemuk ?.." satu suara sound padu kat aku masa aku masuk pejabat lepas cuti habis.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Fakkking !


9 ulasan:

Peri PiA berkata...

pe lagi,bako le blk hehe

selamat hari raya,maff zhr btn

NomborSebelas berkata...

@peri pia

selamat hari raya maaf zahiir batin pia :P

mr_mrs mikko berkata...

haish!
tu laaah kan..
kalo masa puasa, alahai, kurus nyaaaaa kooo....
bila pas raya, aik, gemuuuknyaaa koo..
deh!

-Mr & Mrs Mikko-

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

diet la woiiiii

Aduka berkata...

mulakan berjogging!

=P

gadisBunga berkata...

hah, ape lagi? makan! makan lagi! makan banyak2!

*biar aku yg nampak kurus. mueheheh!!!

HEROICzero berkata...

kalau aku ,


*angkat jari tengah*

PenuliS berkata...

muntahkn semula!

ataicha berkata...

biasala tue.. so kena start puasa balik laa.. heheehehe