Sabtu, Mac 27, 2010

rasa panas


aku tak puas hati apasal ko tutup kedai hari ni?

******************************************************************

Hari ini aku bangun awal pagi walaupun hari ini sabtu,bila mandi aku gosok gigi 4 kali dan sempat juga samphoo rambut 2 kali,habis mandi aku sembur perfume tebal-tebal kat badan,lepas itu aku sikat rambut rapi-rapi.Baju t-shirt aku gosok kemas-kemas dan tegang sampai kalo baling lesung batu pun kompim akan melantun ke syiling semula.Seluar jeans topman aku pakai ni aku pilih yang baru angkat dari sidaian yang masih ade bau softlan.

Dari putrajaya ke cyberjaya aku duk termenungkan ko sambil bawak kereta buatan shah alam aku ni laju-laju pasal tak sabar nak jumpa ko.

Dah lama tak jumpe ko,agak-agak ko rindu tak kat aku ni?


Tapi ko ini memang pandai mengecewakan aku.Takkan nak suruh aku berkelana ke dataran jelatek kot dari cyberjaya ni semata untuk menikmati ko.

Putus cinta pun tak teruk rasernya seperti aku rasa sekarang.

4 ulasan:

fitri oh fitri berkata...

uhs, cuti doe hr sabtu, mne bukak kedai. haha





http://fitridzulkifli.blogspot.com

maisyara Pot! Pot! berkata...

kedai ape tu??? air teh eh? xD

h a n i e berkata...

teh o?


:P

Tanpa Nama berkata...

-barbican ni sedap tapi gasnye sgt kuat.. ^_^