Selasa, Mei 24, 2011

Paku Dinding Simen

Cilaka betui..

Aku baru beli satu jam dinding,dia punya design dengan kaler jam tu memang cukup mantap dan power.Time aku beli jam tu aku memang plan nak taruk kat dinding ruang tamu rumah aku,atas sikit dari lokasi kedudukan tv aku sekarang.Kira sedap jugak lah kalo tengok tv sambil boleh tengok jam yang mantap.

Aku pun ambik tukul dan paku simen yang memang sebelum ini aku dah standby dalam kotak tools kat rumah.Ketuk pelahan-lahan dulu pasal nak kasi masuk sikit paku tu ke dalam simen.
Fakingg! ketuk pelahan dinding nie makin liat pulak, tak berkesan langsung paku aku kat dinding.

Aku sedikit tercabar,takkan lelaki yang badan ketul-ketul macam aku tak mampu nak ketuk paku kat dinding rumah.Jadi aku tambah power sikit ketuk dengan stail kuat-kuat pulak.Paku yang pertama bengkok.Paku yang kedua bengkok jugak.Paku yang ketiga patah kat hujung kepala dia.Paku yang ke empat pulak.........

******

Dalam keadaan ibu jari kiri yang kemerahan dan kesakitan.
Aku bawak kereta laju-laju pergi maidin beli mesin penebuk lubang dinding dengan keadaan penuh amarah dan dendam.

Kali ini dinding simen memang main sangat kasar...

4 ulasan:

erysweetie berkata...

hahahha..mmg berkesan-kesan...

ehem, lame tak jenguk sini..blog nampak lain =)

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

padamuka. hahah.






hahaha.


hahaha.

smashlee berkata...

hahaha! aku rse ko g ketuk main foundation umah ler.. mmg solid concrete.. xpn ko teketuk kt besi dier..

Anna Boleyn berkata...

hahhahahaa sy pon pernah mengalami peristiwa yg sama. :p