Khamis, Mac 18, 2010

mengurat





seorang kawan ada cakap yang kalau terasa ingin dihati untuk mengurat awek yang agak-agak alim macam Sharifah Khasif Fadzilah Syed Badiuzzaman,maka kita haruslah bersifat hipokrit terlebih dahulu sebelum dapat menawan hati awek tersebut.

aku duduk diam lepas itu sambil bermuhasabah,lepas itu pulak aku fikir dalam-dalam,kemudian tak puas hati aku tanya uncle google kalo-kalo dia tahu dan lepas itu  aku timbang tara betul-betul guna mesin timbang berat badan digital carefour kat rumah akan apa maksud dia sambil minum air kotak ribena.

kat manalah silap aku selama ini.

3 ulasan:

violetless berkata...

jangan hipolrit tapi tunjukkan sifat sweet ye...

gadisBunga™ berkata...

hmm...be hypocrite or you will face hypocrite people your entire life. if you keep on thinking of where you faults are, you will not be going to anywhere unless you improve yourself to a better version of yourself. it is already inside you, just unleash it.

Su Ann berkata...

tapayah hipokrit..ah...!!xgentle...